Największe przemianie funkcjonalnej poddany został moduł rezerwacji sal konferencyjnych. Intuicyjny wybór pomieszczenia oraz sprawne umieszczenie rezerwacji w kalendarzu usprawnia maksymalnie cały proces.
Ulepszona została również kartoteka klientów. Użytkownicy zyskali możliwość skorzystania z opcji wyszukiwania po danych firmy oraz osobach kontaktowych. Optymalizacja pracy na kartotekach zawierających znaczne liczby rekordów to jeden z obszarów, który często był wskazywany przez użytkowników platformy.
Ten pierwszy tak szeroki proces zmian w Desktomy stał się okazją by zaprezentować użytkownikom nowy interfejs całej platformy Desktomy.
- Na bieżąco analizujemy wszelkie sugestie użytkowników Desktomy. Obserwujemy również najnowsze trendy dotyczące zagadnień User Experience. Myślę, że stanie się dobrą tradycją, aby co jakiś czas, wraz z rozwijaniem funkcjonalności Desktomy dawać naszym użytkownikom nieco odmieniony interfejs. Wszyscy lubimy przecież, kiedy nasze środowisko pracy ulega odświeżeniu, dając nam większy komfort i przyjemność z wykonywania swoich obowiązków – komentuje Kacper Kozioł, Desktomy Product Owner
------------------------
Desktomy to platforma wspierająca zarządzanie wirtualnym. To innowacyjne rozwiązanie pozwala on-line koordynować obsługę klientów wirtualnego biura w takich obszarach jak: obsługa kancelarii czy wirtualnego sekretariatu, rezerwacja sal konferencyjnych czy przestrzeni coworkingowej, bieżąca komunikacja oraz zarządzanie rozliczeniami. Z Desktomy korzysta obecnie ponad 30 wirtualnych biur, obsługujących łącznie prawie 4 tysiące klientów.